Abonner på vårt nyhetsbrev

Få spennende nyheter om psykisk helse, angst, depresjon, autisme, ADHD, og mye mer

Akkurat nå: 10601 abonnenter

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål knyttet til hjelptilhjelp.no.

 


Hva er hjelptilhjelp.no?

Hjelptilhjelp.no er en nettside som har til hensikt å gjøre det enklere å lete etter psykisk hjelp. Dette skjer gjennom at vi opplyser om en lang rekke aktuelle hjelpetilbud, og at vi i tillegg gjør det mulig for tilbydere av hjelpetilbud og kurs å annonsere på hjelptilhjelp.no

I tillegg finner du en stor mengde informasjon om psykisk helse, gjennom både nyheter, filmer, apper, bøker, portretter og mye mer.

Hjelptilhjelp.no har et godt omdømme, noe som fint illustreres ved at nettsiden er framhevd på den offentlige helseportalen Helsenorge.no.

 

Hvem er hjelptilhjelp.no?

Leder for hjelptilhjelp.no er per idag psykolog Ove Heradstveit.


Hjelptilhjelp.no har per idag ingen formelt ansatte, men det er en målsetning at det på sikt skal være mulig å ha ansatt(e) tilknyttet nettsidedriften.

 

Hva koster det å annonsere på hjelptilhjelp.no?

Du finner oppdaterte annonsepriser her.



 

Hvem kan annonsere på hjelptilhjelp.no?

I utgangspunktet kan alle ta kontakt for å annonsere våre nettsider. Vi bestreber oss imidlertid på å unngå å annonsere for hjelpetilbud som kan oppfattes som kontroversielle.

Kontakt oss gjerne så finner vi ut av det.

  

Hvordan setter jeg inn en ny annonse i søkemotoren?

Ta kontakt med oss for å få lagt inn annonser på hjelptilhjelp.no. Du finner oppdaterte annonsepriser her.

 

Hvordan kvalitetssikres innholdet på nettsiden?

All annonsering blir gjennomgått av vår redaksjon i forbindelse med publisering på nettsiden.

Hjelp til Hjelp har en fullstendig rett til å bestemme hvilke hjelpetilbud / kurs som skal kunne registreres og ikke registreres på nettsiden, jf. våre vilkår

Det er understreket i våre vilkår at vi bestreber oss på å ikke registrere inn hjelpetilbud / kurs som kan oppfattes som kontroversielle.

 

Hvem er ansvarlig for kvaliteten på hjelpetilbudene / kursene som er å finne på hjelptilhjelp.no?

Det er alltid den som tilbyr det konkrete kurset / hjelpetilbudet eller andre tilbud som står til ansvar for kvaliteten på det de gjør.

Hjelptilhjelp.no kan ikke stilles ansvarlig for kvaliteten på andre arrangørers aktuelle tilbud.

Les mer om vilkår for bruk av hjelpetilhjelp.no her

 

Er hjelptilhjelp.no en kommersiell nettside?

Hjelptilhjelp.no drives på frivillig og ideell basis. Dette innebærer også at hele overskuddet vårt går til å fremme våre formål.

Det er understreket i hjelptilhjelp.no sine formelle vedtekter at vi er en aktør med et ideelt og allmennyttig formål om å gjøre det enklere å lete etter psykisk hjelp, og at hele overskuddet av virksomheten går til å fremme dette formålet.

Grunnen til at vi åpner for annonsering på nettsiden, er at dette gir inntekter for å drifte nettsiden - og disse inntektene går i sin helhet til å fremme våre ideelle formål.

 

Er hjelptilhjelp.no en frivillig organisasjon?

Hjelp til Hjelp AS er registrert i Frivillighetsregisteret. Det vil si at vi er formelt godkjent som en aktør som driver på frivillig basis, og Hjelp til Hjelp AS er dermed formelt godkjent som en frivillig organisasjon.

Dette innebærer også at hele overskuddet vårt går til å fremme våre formål.

 

Hvordan melder jeg meg på et hjelpetilbud eller kurs som jeg finner på hjelpilhjelp.no?

All påmelding må gjøres direkte med den som arrangerer et kurs eller hjelpetilbud. 

Hvis et hjelpetilbud f.eks arrangeres av psykisk helsetjeneste i din kommune, må du ta kontakt direkte med denne tjenesten. Det er ikke mulig å melde seg på via hjelptilhjelp.no. 

Hjelptilhjelp.no har ingen rolle i påmelding eller henvisning til kurs / hjelpetilbud, jf. vilkår for bruk av nettsiden. Vi gjør det bare enklere for deg ved å samle informasjon om aktuelle hjelpetilbud eller kurs på ett sted!

 

Jeg har et spørsmål som det ikke gis svar på her

Finner du ikke svar på ditt spørsmål, kan du kontakte oss

NB: Vi har dessverre ikke anledning til å besvare private henvendelser, og viser da til aktuelle hjelpetjenester og hjelpetelefoner som du kan bruke.

 

Les også